Nida39 😂😂 ay özür dilerim ama okurken cidden güldüm kendim aklıma geldi. Meyve keserdi mesela yemicem derdim sonra o yerdi son lokmasında canım çekti nasıl yedin yaa der ağlardım 🤣 oluyor maalesef böyle şeyler. Sonrasında gülüp geçmeye bakın. Takılı kalırsanız kırıcı olarak kalabiliyor. ( bir kerede tv kumandasını buzdolabına koymuşum sonra da naptın kumandayı diye kavga etmiştim sinirden ağlamıştım su almak için kumandayı buz dolabında bulmuştum ama allahtan ben buldum 😁)