Btlklnc eylul1809 37.haftada dogum yaptım lansihon’un kremini almıstım 36 da baslamıstım erken doguracagımı bılmıyordum :) ne bır kanama ne bır acıma olmadı emzırırken cok işe yaradı bende
Sevfeh eylul1809 göğsünüzde yara var ise hemen sürün benim sütüm fazla oldugu için sağıyordum hep yara idi
Kubracigimm eylul1809 ben 35 haftalığım kullanmaya başladım günde bir kez sürüyorum , güzel yumuşatıyor.
Anonim3447 eylul1809 25 haftadan sonra hindistan cevizi yağı kullanıyorum umarım doğum sonrası da iyi gelir
selinsmother Ben kullanmadım doğumdan 2 gün sonra başladı yara olmaya malesef 😂 kullanınca yara olmazmıydı bilmiyorum