Muczm33 21+5 haftalık hamileyim diğer günlere göre iki gündür hareketlerini çok az hissediyorum ve daha hafif iki gün öncesine kadar daha sık ve sertti bu haftalarda normal mi endişelendim biraz
Sevgi56 Muczm33 bende öyleydim o haftalarda çok zayıf ve nadirdi. Zaten bu haftalarda düzenli olmazmış normal yani.
Muczm33 Sevgi56 ya düzenli beklemiyorum ama normalde gün içinde çok hissederdim yani iki gündür bi iki defa oluyor sadece ondan aklıma takıldı
Sevgi56 Muczm33 aynı benimde öyleydi işte endişe ediyodum. Ama hissediyosun yinede. için rahat etsin diyosun bi danış doktoruna canım