deryabade korkmayın her şey yolunda giderse normal doğumun isteğini bir video geçirmesin. Evet sancı oluyor ama dayanılmayacak kadar kötü değil ki benim canım tatlıdır normal doğum yaptım bir çok kişiye göre yapamazdım ama doktorum uygun dedi kendime güvenerek girdim ve biraz sancı vs sonrası sorun olamadığı için hic beni sezaryene alın dayanamıyorum şeklinde bir söyleme bile girmedim. Hatta doktorum bir ara uzun sürecek gibi dayanamazsan alırım dedi yok ben yapabileceğime inanıyorum dedim. Çok şükür sorunsuz atlattık. Suan yine hamileyim mecburi olmazsa sezaryen istemiyorum yine normal istiyorum.
Dayanılmayacak kadar olsa sizce ister miyim? Bir çok kişide ikinciyi üçüncüyü normal ister mi? Her şey olumlu olduğu sürece sakinliginizi koruyup kendinize güvenin 🌸