Selam kızlar bayadır şikayetim olan adet düzensizliği var ve adet düzensizliğimde ¾/5 bir doktor sökücü ilaçları ile oluyorum kendi kendimi olmuyorum olduğunda da çok şiddetli ağrılarım oluyor rahmi ağrılar bacakta ağrılar yolda yürümekte zorlanıyorum ve aşırı kanamalarım oluyor ve bu kanım pırtı şeklinde etili şeklinde oluyor ve düşürürken de çok zorlanıyorum çok ağrı çekiyorum ağrılarım ayaklarıma atıyor artık sancılarım ve kanamalarım siyah şeklinde değil bildiğin sanki bir kolu keser gibi kıpkırmızı kan akıyor sizce bu normal mi adet geçmiş olanlar hani böyle mi yaşıyor sadece acaba ben mi böyle yaşıyorum bunu merak ediyorum çünkü adet kanamaları biraz daha böyle siyah su şeklinde daha rengi farklı benim kanim alırım daha böyle dediğim gibi bir kolu keser gibi kıpkırmızı kan şeklinde geliyor bu normal mi sizce aramızda yaşayan var mı