Bana da kalpte 1 - 1,5 mm lik delik dendi ama herkes kapanacağını söylüyor bu konuda bilgisi olan var mı ?
Çok yakın bir akrabamın kızına da parlaklık var dediler çocuk doğdu şuan 6 aylık kontrolünde hiç bir şey çıkmadı bu arada gayet sağlıklı olduğu söylendi