aysegul_46 Kızlar hapim bitti kafama göre gidip eczaneden alsam bişey olur mu illa doktor kontrolünde mı kullanmam lazım
Findukli_Lokum aysegul_46 her ay kan verip doktorun ona göre ilaç yazması gerek, belki düşürecek belki arttıracak? O yüzden dahiliyeye gitmeniz daha uygun olur
Mochi aysegul_46 tanıdık Ecz varsa alın daha sonra sağlık ocağında yazdırırsınız ilacı. En son tahlilin üzerinden 1 ay geçtiyse mutlaka yeniden yaptırın bende haftaya Salı dahiliyeden yaptıracağım randevu aldım. Sağlık ocağında da yaptırabilirsiniz
aysegul_46 Zeyneparsln hm anladım teşekkür ederim dahiliye doktoruna gitmek gerekmiyor dimi belki değişmiştir fln diye mg değiştirelim diye
Deletedmom_51 aysegul_46 Ben yzdırmadan direk alıyorum alabilirsin zaten düzenli kullanıyorsan sıkıntı yok. Düzenli tahlil de yaptırıyorsan tabi