Ciciannecik Arkadaşlar kızım doğdu ama kimliği hala çıkaramadık . Sena isminin önüne veya arkasına uyumlu işim önerilerinizi yazarmısınız lütfen çok kararsız kaldım . Sena Nur Nur Sena Sena Betül Aklıma bunlar geliyor ama sizlerden de fikir almak istiyorum 🙏🏻🙏🏻
adatuna Ciciannecik nur eki bence çok demode isminde olan kimse kullanmıyor. Tek isim gayet güzel bence zorlama isme gerek de yok
Amineazra Ciciannecik düşündükleriniz güzelmiş ben de inşallah ikinci kızım olursa alya sena koymak isterim sena ismini çok beğeniyorum 🌸
Ela000 Benimde ismime nur eklemiş annem ama asla toplum içinde kullanmadım. Sevmiyorum. Tek isim düşünmez misiniz?