Kek88 Bana da doktor suyun fazla demişti ve bende bilgisizlikten dolayı bu aralar çok su içiyorum gibi bir cümle kurmuştum. Doktor gülmüştü. Bizim su içmemizle veya tuvaletimizin gelmesiyle alakalı bir durum değil. Ne yapmam gerekiyor diye sorduğumda bile bir şey yapamazsın demişti. Yani denildiği gibi şekerdir, karbonhidrattır gibi şeyleri de yasaklamadı. Çok şükür bugün 40.haftamızı doldurduk bir sıkıntı yaşamadık, içinizi ferah tutun.