Nurcan_1 Merhaba kızlar ilk gebeligim 40+2 günlüğüm bugun sümüksü akintim var sizce nişanmi gelmis yaşayan varmi bu durumu aranızda
Elifbuyukk Zaten normal akıntı olmadığını çok rahat anlarsın farklı olduğu belli oluyor sümük gibi aynen dediğin gibi. Haftanda müsait nişan olabilir. Hafif pembe veya kahverengi gelebiliyormuş benim renksiz gelmişti.
Nurcan_1 Benimde renksiz doktora gitmelimiyim yoksa ne kadar beklemeliyim sancim yok biraz belim ağrıyor o kadar
Smc 35+3 haftalığım bendende bugün çok çok açık pembe gibi geldi Nişan mı bilmiyorum ama karnında adet gibi agriyor