Kızlar cuma günü kontrolde doktorum idrarda protein çıkmış haftaya tekrar gel bakalım dedi. Bir tane tek kullanımlık şase verdi.
- Hamileliğim ama ilkinde böyle bir şeyle karşılaşmadığım için endişelendim. Protein hakkında Detaylı bilgisi olan var mı? Proteinin geçmesi için ne yapabilirim?
Son olarak bebeğim 1380 gram olmuş. Kilosu bana biraz az gibi geldi. Benimle uyumlu olanlar sizin bebişleriniz kaç kilo?