hulya1406 şehir hastanesinde belli bir doktor olmaz ki yani o gün hangi randevu boşsa ona gidiyorsun çok doktora gittim her biri de farklı oluyor Necati hoca bir türlü bulamıyorum bir kez tek buldum o da Allah razı olsun bebeğin cinsiyetini söyledi bayağı ilgilendi Fatma Salih hoca’ya gitti en son ona sorduğumda cevaplamadı bir şey demedi ondan önce de Eda üreyen var o da aynı şekilde daha birkaç kişiyi daha sayabilirim boy kilosunu sorunca �yi diyorlar e tamam iyi ama ne kadar acaba kilosu insan merak ediyor asistan’a doktorca bir şeyler yazdırıp işte BP bu kadar FL şu kadar diyorlar ama insani o anne adayını da bilgilendirmen lazım bir dakika bile olmadı onun için sana bakıyorlar kaldır hop gönderiyorlar tahlillere😑