Kızlar şuan 27+3 um 4 ayda kan hapına başlattı doktorum ama içemiyorum midem almıyor bulantım oluyor çünkü bu genel olarak tüm haplara karşı böyle zaten başından beri geçmeyen bulantım kusmam var kan hapı yerine pekmez içiyorum kuru üzüm yiyorum ne kadar fayda eder bilmiyorum tabiki onun haricinde d vitamin kullanıyorum birde vitamin pregnom isminde onuda her gün içemiyorum midem rahat iyi olduğu günler içiyorum 1 ay önce sol kalcamda ağrı başladı ayağıma kadar iniyor doktora gittim magnezyum verdi toz onuda ilk icmistim sknti yokdu sonradan ictigimde oda bulantı yapıyor bana yani düzenli vitamin ve ilaçlarımı kullanamiyorum bulantı olduğu için sizce bir sknti olur mu kontrollerimde bı sknti gözükmuyor gittiğimde ama yinede terettut ediyorum içmeye çalışsam kötü oluyorum yediklerimle desteklemeye çalışıyorum vitamein felan ihdiyacimi benle aynı durumu yaşayıp bı sotun yaşayan oldu mu ?