Tuubaoz Elis90 hayir tam net gorememislerdi banada sadece erkek dediler bir kere her gittiğimde göstermiyor bacagi kapali vs diyorlardi
0539 _4501 kızlar banada 13+3 de kız dediler yani kıza benziyor dediler acaba yanılma olurmu yaşayan varmi
_4501 0539 benim ilk gebeliğimde de oğluma ilk olarak devlet hastanesinde yüzde seksen erkek dendi ben kesin olsun diye özele gittim orda da yüzde seksen kız dendi ☺️