Benimde bir arkadaşımın oğlu böbrek büyümesi çıkmıştı ayrıntılıda ama doğduğunda böbreği gayet sağlıklı ve büyüme yoktu. Bazen doktorlar korkutuyor ya da yetersiz ilgileniyor. Kendinizi şimdiden sıkıp bebeğe stres yapmayın farklı doktorlara görünmenizi tavsiye ederim. İnşallah bir şey olmaz gönlünüzü ferah tutun Allah büyük