Merhaba kızlar. Burayı takip etmeye başladığımda daha bebisime 4 aylık hamileydim şimdi çok şükür dogdu ve 4 aylık oldu. Kanguru alicam benim ufaklığa ve alacağım marka çok pahalı o yüzden önden bi size sorayım dedim. Kanguru kullanmış anneler yazın kanguru kullandınız mı bebeğiniz rahat edebildi mi? Yoksa ikinizde çok terleyip vazmı geçtiniz?