Merhaba hanımlar 30+4 günlük hamileyim şükür bir sıkıntım yok gebelik şekeri dışında 😓açlık ve yoklu ölçtüğümde nadiren söyledikleri oranın üstünde çıkıyor dengeli ilerliyor ama merak ettiğim gebelik şekerine sahip olanlar erken doğum riski gibi bir sürü riske sahip olduğu için zamanında doğum yapanlar var mı normal doğum riskli mi tecrübesi olanlardan bilgi rica ediyorum