Gunes1723 Estağfurullah ne rahatsızlığı, ben 37+2 haftalık hamileyim hatta yarın tansiyon problemim nedeniyle sezaryen doğum yapacağım bebeğim 18 gün erken alınacak. Buraya kadar sağ salim gelebilmemi Jimer’deki doktorum Fatma Nuray Sözeri’ye borçluyum her rahatsızlığımı önceden fark edip önlem aldı ve şükür bu haftayı gördüm. Yalnız eşimin isteğiyle doğumum yarın Ankara’da olacak ailemiz Ankara’da diye. Öyle olmasaydı kesinlikle Nuray Hanım’da gözüm kapalı doğum yapardım çok memnunum hem hastaneden hem de kendisinden