imeaeb Arkadaşlar merhaba, karın bölgem kaşınmaya başladı bu aralar özellikle çatlak oluşmaması için çatlak kremi veya yağı bakıyorum hangisini önerirsiniz? Var mı kullanıp bildiğiniz özellikle?
Soylutulay imeaeb lierac çok duydum ama kullanmadım biraz pahalı geldi bana ben bebek yagı jeli kullaniyorum o rahat beni 2 gün nemli tutuyor çokta memnunum normal bebek yagınıda duştan sonra bütün vücuduma sürüp bı su tutup çıkıyorum hafif kurulaniyorum . Ama ben genetik olduğunu düşünüyorum arkadasım krem kullanmayan arkadaşımın 1 tane çatlağı yok ben foşur foşur kremleniyorum yağlaniyorum bir iki çatlağım oldu cilt nemlide kalsa oluyor çatlak yani 🥴
Senaaaa__ imeaeb ben 3. Ayımdan beri geceleri lierac sabahları da bioil yağ kullanıyorum 6 aylık olduk şükür çatlak olmadı şimdilik mümkün olduğunca kaşıma kaşıdıkça Çatlıyo diye duymuştum
Tugbayildiz21 imeaeb ben 4 aydan beri bio oil kullanıyorum 7 aylık olduk çok da memnunum henüz bir çatlağım yok inşallah da olmaz bazılArına alerji yapmış ama bana yapmadı memnunum
yask Lierac tavsiye ederim, biooil bende alerji yaptı kızadıklık ve kaşıntı oldu sürdüğüm yerlerde. Trendyolda yorumlara bakarsanız çok fazla aynı şikayet var ben maalesef geç baktım yorumlara 🥹
imeaeb yask Çok teşekkür ederim benim de cildem çok hassas kesin bende de alerji yapabilir o zaman lierac araştırayım 👍🏻💕
imeaeb Soylutulay Doğru etrafımdakiler de öyle söyledi inşallah oluşmaz önlemini almak istedim bakalım teşekkür ederim 🙏🏻💗
imeaeb Senaaaa__ Çok teşekkür ederim kaşımamaya çalışıyorum ama zorladı biraz bugün 🥺 lierac araştırıyorum o halde ben 👍🏻🤗
melissyildirimm imeaeb bende lierac kullanıyorum ve çok memnunum. Doğumuma çok az kaldı ve çatlağım yok. 3. Aydan beri düzenli her gece sürdüm. Ama dışarıdan nemlendirmekten ziyade önemli olan içeriyi nemli tutmak. O yüzden bol bol su iç. En çok etkileyen şey su
imeaeb melissyildirimm süper bilgi, çok haklısın enfeksiyondan ötürü sık sık su içiyorum o zaman yararını görürüm inşallah 🙏🏻❤️ teşekkür ediyorum