Hanımlar lütfen görün sezeryan olupta sonrasında şiddetli baş ağrısı çekenler var mı?
Sezeryandan ne kadar korksam da ameliyat gayet güzel geçti bir gün sonra taburcu olduk eve geldiğimizde baş ağrısı başladı. Ayakta durmak imkansız ama uzanır pozisyonda sakinliyor. Spinal anestezinin yan etkisiymiş. Bol bol kahve vs tuketmem gerekiyormuş. Bunları ameliyattan çıktıktan sonra yaptım zaten sonra ne oldu da böyle arttı anlamadım. Herkeste de olan bir şey değil herkesi böyle etkilemiyormuş. Cokk kötüyüm yaşayan var mı kaç günde atlattıniz ? Bebeğimi bile yatarak emziriyorum elimden başka hiç bir şey gelmiyor çok zor 😢😢😢