Serifeiscann Kızlar merhaba bugün 12+5 de doktorumuz 3 4 kere kontrol ederek bebeğimizin cinsiyetini erkek olarak söyledi bize de gösterdi direk gösteriyor dedi sizce değişirmi yoksa erkekmidir. Aynı böyle olup değişen varmı aranız da
Aysee1123 Serifeiscann Bende ilk 12+5 te öğrenmiştim 😊 İllaki burda değişenler var fakat önemli olan pozisyon ve doktor doktorunuza güveniyorsanız işinde iyiyse erkektir
Seher112 Serifeiscann oğlumda 11+4 de demişti dr erkek diye ve oğlum şuan 2 yaşında şimdi tekrar hamileyim 11+5 de gittim ama net bişey diyemem ama pipi görmüyorum dedi dr bakalım Hayırlısı
Serifeiscann Doktorum iyi bir doktor pozisyonda tam netti direk gösterdi ama insan yine de değişir mi acaba diye düşünüyor 🙄