Selam kızlarrr 🌺 Bugün 36+4 olduk , bu hafta eşim haftasonuyla beraber 3 gün evde olacak acaba doğum öncesi temizliğimi yapsak mı eşim de yardım edebilecekken diyorum sizce erken mi ? En azından perdeleri yıkamak , camları silmek , halıları çırpmak mutfak dolaplarının temizliği vb. gibi detaylı işleri şimdiden yapıp artık dikkatli kullansam diyorum çünkü şuanlık normal doğum düşünüyorum sancılarım ne zaman gelir ne olur bilmiyorum birden sancılanırsam temizlik yapamam diye korkuyorum sizler ne diyorsunuz ?