Hiilal0606 Kızlar bu bitamini içtiğimden beri kusuyorum 14 haftaya gircem normal mi sizde de kusma yapıyor mu aşırı midemi bulandırıyor 2 gundur içmiyorum allaha şükür kusmuyorum yarın doktoruma soylucem aynı durumu yaşayan var mı ?
beyzacmvrc Hiilal0606 bende kullanıyorum 15. Haftada flaan başladım 35 im su anda hiç kusma yapmadı Sadece böyle eğer geğirme hissi olursa iğrenç bı balık kokusu geliyor ağza Gece yatmadan iç belki daha iyi olur Kan ilacı da bulantı kusma yapıyo mesela onu da gece aç karna alabilirsin uyumadan
Zeyneppp96 Hiilal0606 bende de yapmıştı maalesef ama hepsi yapar dediler balık yağından dolayı. Ben bulantımın normalde olmadığı saatlerde içtim benim akşamdı bulantılar sabah uyanınca içtim bir de cidden psikolojik olarak ilaç içtiğini unutman lazım. İçtikten sonra kendini oyala yoksa aklına gelip daha kötü olursun.
senaunuvar Hiilal0606 ben yaklaşık 5 aydır kullanıyorum kahvaltıdan sonra atıyorum çok şükür hiç bir yan etkisini görmedim sadece yutarken bazen boğazıma takılıcakmış gibi oluyor ama onun dışında hiç bir sorunla karşılaşmadım tabii bu birazda bünyeyle alakalı ya herkeste aynı olmayabilir
nurbanu-y Hiilal0606 ben omepa kullandım aynı şekilde vitamini içer içmez gidip çıkarıyordum o yüzden bitiremedim her hafta balık yersen sıkıntı olmaz demişti doktorum öyle yaptım o şekilde bıraktım. Bir arkadaşım regenesisi söylemişti sordum doktoruma ama diğerini çıkarıyorsan farkeden bir şey olmaz istersen dene demişti denemedim😄
Hiilal0606 beyzacmvrc balık yagı cok oldugu için kusma yapar diyorlar da değiştirsem diğerleri de mi aynı olur bilmiyorum