Görüş günümüz vardı bugün doktorum biraz temkinli olduğu için yine %100 demedi ama önceki seferde bu seferde yüksek ihtimal kız dedi. Zaten @esmerella37 da kız demişti ☺️
Bilen bilir 2 yaş sendromunda bir oğlum var o yüzden bu haber biraz şifa geldi 😂😂 