Gunes17 BU NASIL KULLANILIYOR BIR DE RENK AYIRT ETMEKSİZİN TUM LEKELILERI BASABILIYOR MUYUZ BU DETERJANA
yanlisanlamaama Gunes17 ben kullandım lekeli kıyafetlerin üzerine döküp sıcak su doldurup beklettim bi kovada. Arkasında ölçüsü yazıyor
Merve171214 Gunes17 ben kullanıyorum memnunum karışık yıkıyorum renklilere zarar vermiyor lekeleri çok güzel çıkartıyor hele ek gıda döneminde çok kurtarıcı arkasında ölçeği yazıyor
Yorgn Gunes17 ben kullandım özellikle ek gıda zamani kurtarıcı oldu.geceden kaynar suya beyazlarını kovaya basıp üstüne döküyorum. Renklileri ayrı kovada basıyorum bazen de sprey olanını direkt leke üstüne sıkıp citileyip makineye atıyorum çıkıyor lekeler
Ceyda76 Gunes17 ben bu ürünü kullandım aşırı memnunum sıcak suya kıyafetı koyup üzerine döküp az çitileyıp bekliyorum makıneye atıyorum hemen cıkıyor
yanlisanlamaama Gunes17 karışık koydum zaten renklere zarar vermiyor bir gece beklettim bide bunun spreyi olanı var ondan da kullandım ikisi birlikte sarı lekeleri bile çıkardı
beyzacmvrc yanlisanlamaama renklilerde etki etmiyor mu gerçekten ya Ben bundan almadım da baby me leke çıkarıcısını aldım sulu olandan bide spreylisi vardı. Bu belki sadece Beyazlar içindir diye almamıştım
Gunes17 beyzacmvrc renklilere zarar vermiyomus onda da leke çıkarıyormus beyaz renkli kovada karışık olabilirmis
yanlisanlamaama beyzacmvrc hayır etki ediyor çamaşır suyu gibi rengini açmıyor hepsini karışık koyabilirsiniz demek istedim
Zeyzey055 Bende kullanıyorum çok beklememis lekeleri çıkartıyor beklemiş yer etmiş lekeleri De 3 4 yıkamada çıkartıyor ben kendi kiyafetlerime de kullaniyorum memnunum vallahi sprey kullanıyordum oda etkili ama bu daha iyi
Merve171214 Gunes17 ben direk lekenin üstüne az döküp direk makineye atıyorum deterjan gözüne de az ekliyorum hepsi çıkıyor
Zeyzey055 Gunes17 ben direk makinede yikadim canin bekletmedim yani deterjanı üstüne bu üründen ekliyorum o kadar
Zeyzey055 Gunes17 kosla vanish leke cikaricisini da dene istersen bi onu da beğeniyorum ama bebeğin küçükse zararlı olabilir 1 den fazla durulama yaptirman gerekebilir