Merhaba 38+2 çatı muayenemde doktorum çatının üstten basık olduğunu ama doğum anında bebeğe göre şekillendiğinden eğer bebiş çok kilo almazsa sorun olmayacağını normale uygun olduğunu söyledi. Herkesin yaşadığı bir durum sanırım, yakın çevremde çatı dar denilip normal doğum yapan çok fazla örnek var. Bence içinizi ferah tutun. 🙏🏻 Büyük bir sorun teşkil ettiğinde sezeryan için anesteziye yönlendiriyorlar zaten.