57roya
Arkadaslar konu basliklarina baktimda genellikle normal kosullarda serklaj olanlar ile ilgili konu basligi var konu icini okudugumda acil olanlarda yazmis . Acil serklaj normal serklajdan tabiki farkli burada toplaniriz diye dusundum . 24 haftalikken birden rahim agzi 4cm acilmasi ve kesenin asagi inip rahime bombe yapmasi sonucu 24+5 de acil serklaja alindim. Doktor operasyonda kesenin patlayabilecgi dogum baslayabilecegi riskkni belirtti. %30 sans gorduler. Cok sukur operayondan sikintisiz ciktim.suan 25+6 yim 1 hafta oldu Benim gibi acil serklaj olupta bebegini kucaga alan var mi .istediginiz her soruyuda sorabilirsiniz seve seve cevaplarim