[silindi] etrafı hiç düşünme Allaha havale et. Evet ense kalınlığı değil boynun 2 yanında kistler var . Düşürünce bizzat gördüm zaten. Sıvı aldırma bebeğin canını acıtmaz,sana da lokal anestezi verirlerse acımaz,bana direkt yaptılar çok acı çektim. O sonuç olmadan da sonlandırmıyorlar . Bende bazılarına düşük yaptım dedim. Sadece yakın ailem gerçeği bildiler ve onayladılar