[silindi] Aynısı başıma geldi 12. Haftada kistik higroma dediler . Ensesi ödemdi sırtına doğru . Cvs yapıldı sonuç trizomi 21 çıktı . 16. Haftada sonlandırıldı. Bende haftalarca bekledim daha da beter oldu. Doğma ihtimali hiç vermediler ,belki 20 belki 30. Haftada kalbi durur sezaryen olmak zorunda kalırsın falan dediler. Mecburen karar verdim. İnşallah sizin sonucunuz farklı olur