adenimm_ biz hiç doğum hakkında konuşmadık doktorumla , ben normal doğum istiyorum ama bebeğim makat geliş hala dönmedi belki döner diye hala doğum tarihinden konuşmadık , 36. Haftaya kadar bekleyelim olmazsa sezaryen günü veririm dedi bakalım 🥰 sizin belli oldu muu 😳