Emineqk Kızlar çekirge doruğa giden var mı ben ilk oraya gidiyordum doktorum nilufere geçti ama doğum ve muayene çok fazla arttı. Çekirge de hangi doktora gidiyorsunuz hangisini önerirsiniz ?
glsm1625 Emineqk Ben çekirge dorukta suhendan benderliye gidiyorum bir çok kişinin memnuniyetini duyduğumdan dolayı gidiyorum. Eskiden beri ismini duyduğum bir doktor zaten
Hernasipvaktineesirdir Emineqk bende nurhan çeliği iyi diye duydum birde senem alkan akalın. Kararsızım doktor konusunda. Hastanenin sistemini yoğun be bekletiyolar dedi arkadasımda ama doktorlarından da herkes memnun. Annemin evine de cok yakın oldugu için dogumu orda istiyorum doktora karar verebilirsem İnşallah 😅
Bebisinannesi29 Emineqk hamileliğimin başlarında sühendan hanıma gittim ama sanırım o da nilüfere taşınacakmış öyle duydum. Çok memnundum doktorumdan. Sadece yoğun olduğu için randevuları saatinde alamıyor gecikme yaşanıyor
Ecemsanli Emineqk ben Nilüfer’dekine gidiyorum çekirgede ki doktorları maalesef bilmiyorum ama Nilüfer’de Melike hanım var çok ilgili bir doktor 😍
mylittle_pumpkin Üstte kalsın. Bugün ilk defa oraya gittim doktorsitesinden randevu alıp, ama muayene olamadım sistem çöktü dediler 2 saate yakın bekledim hasta sayısı arttıkça arttı fakat koca hastanenin sistemi gelmedi. Ben de daha fazla dayanamadım çıktım gittim
mylittle_pumpkin Emineqk Bugün çok hasta yoktu ama tabi 2 saate yakın hepimiz bekletilince baya bi yığılma oldu
mylittle_pumpkin Emineqk Sevde Nur Mert ama doktorla bir ilgisi yoktu yaşadığım sıkıntının, sorun hastaneydi saatlerce hastanenin sistemi gelmedi. O yüzden de kaydımı girip muayeneye alamadılar
Emineqk mylittle_pumpkin anladım bende o doktora gideceğim Çarşamba için randevu aldım çok fazla duydum adını iyi bir doktormus
mylittle_pumpkin Emineqk Evet ben de iyi diye duydum ve tavsiye üzerine gitmiştim ama işte hastanenin sisteminden dolayı muayene olamadım. Giderseniz burdan yazar mısınız muayenenizin nasıl geçtiğini, doktorun yaklaşımını🌸
Emineqk mylittle_pumpkin merhaba bugün doktora gittim. Doktor gayet ilgili ve güler yüzlü geldi bana. Ultrasonda baya inceledi bebeği. Biraz erken doğum olacak bizim sadece biraz odaklanamadim duyduklarında sonra ama gayet iyi bir doktor gidebilirsiniz gönül rahatlığı ile 🙏
Emineqk Hernasipvaktineesirdir ben sevde nur mert hanımı çok araştırdım iyi bir doktor sanırım 😅 daha gitmedim
Emineqk Bebisinannesi29 nilüfer çok pahalı ya benim doktorumda cekirgedeydi muayene parası 460 TL veriyordum nilufere geçti 700 oldu
Bebisinannesi29 Emineqk benim bi arkadaşım Osmangazi tıpta doğuracak 8 küsür bin demişler en uygun bu hastaneyi duydum fiyatlar gerçekten aşırı ve anlamsız derece de yüksek Allah yardımcımız olsun