Herkeste farklı oluyor. İlk trimester da hiç kusmadım ama yemeklerden aşırı tiksinmiştim, kilo verdim epeyi. Şimdi ikinci trimester, aç kalsam özellikle sabahları çok kötü oluyorum. Uyanır uyanmaz bir şeyler yemem lazım. Gün içinde ise çikolatalar meyveler favorim.