Asyos34 evet kendilerine gittim ama bana göre hiç uygun biri değil. Evet ssvd destekleyen birisi. Ama çift ücret alıyorlar bilginiz olsun hem sezeryan hem normal dogum birde kendinizi israrla istersen dahada katlanıyor. O kadında ne buluyorlar bilmiyorum. Bende gorumcemın tavsiyesi üzerine gittim ama memnun kalmadım bıraktım. Sonra gorumcem orda yaptı. Ama oda pişman oldu. Dogum sonrası bebegin kontrolleri pek iyi yapılmıyor