Bende 40+3 te dogum yapdım ne sancı nede açilmam vardi. Doktor gün verdi gittim suci sancı ile sabah 6 da yatışım yapıldı doguma akşam 6 da alındim. 3.700 dogdu saglıklı şekilde. Ama işte herkesin bünyesi dogum hikayesi farkli :) Rabbim saglıkla kucaginiza almayı nasip etsin