Kızlar gçikmem oldu 10 güne yakın dün akşam önce leke olarak kan geldi sonra uyudum işte sabah şiddetli karın ağrısıyla uyandım ağlıyordum resmen mide bulantısı ayak bacak titremesi kendimi ayakta tutamıyordum resmen acile gittik uzman kadın doğum doktoru vardı söyledim işte kan ve idrar istedi dış gebelik yada düşük falan olabilir dedi kan verdim idrar tahlili için lavaboya gittim hani adet kanı falan değil de et parçası gibi birşey düştü klozet olmadığı için rahat görebiliyordum baktım et parçası hani kan parçası falan değil daha sonuçlar çıkmadı çok ağrım var kızlar böyle birşey yaşayan oldu mu