Gulcannnnnnnn CerenDK olma ihtimali var sanırım anladığım kadarı ile max 4 haftalık , benimki keseler görünmeden değer 893 çıkmıştı , bana bazı bebekler vitamini yüksek olunca bthcg de yüksek olabiliyor demişlerdi ama keseyi iki tane görünce anladık :)
Gulcannnnnnnn Çok küçük olduğu için çıkmıştır o değer çünkü normal gebeliklere göre çok daha fazla çıkıyor
twinsmom_ Gulcannnnnnnn merhaba kiloya çok müsait bir yapım olmasına rağmen 19. Haftamıza kadar 1 kg aldım sadece şuan hamile kaldığım kilodan +1 fazlalığım var çikolata abur cubur gibi şeyleri yememeye çalışıyorum daha doğrusu reflüm olduğu için yiyemiyorum kilodan hiç korkmayın bir şekilde halledilir sonra önemli olan anın tadını çıkarın ikiz bebek beklemek çok değişik bir duygu çift yumurta ikizlerinde cinsiyette farklı olabiliyor daha da heyecanlı oluyor 🤭
Gulcannnnnnnn twinsmom_ ay evet çok heyecanlı gerçektenn ben de abur cubur normalde de asla tüketen bir insan değilim pek sevmiyorum inşallah kilo alımım da sizinki gibi yavaş olur 🥰
twinsmom_ Gulcannnnnnnn inşallah zaten süreç sizi yürütüyor siz yön veremiyorsunuz fazla yemek konusunda tiksinmeler ya da mideyi rahatsız etmeler başlıyor yemek istesende yiyemiyorsun 🤭
tugba3863 Gulcannnnnnnn ben de 30+3 çift yumurta ikizlerine hamileyim. Sağlıklı beslenmeye dikkat edin, protein ağırlıklı beslenin. Un-şeker vs tüketmeyin. Gebelik şekeri riski de daha fazla oluyo ikiz gebelikte. Karın-kasık ağrılarım çok oldu sizde de olursa korkmayın ikiz gebelikte ağrılar daha fazla oluyor😊
Gulcannnnnnnn tugba3863 tamda karnım ağrırken okudum yanıtınızı :) ara ara karnımda ağrılar oluyor regl sancısı gibi ama çabuk geçiyor , vitaminli besinlere daha çok özen göstereceğim artık teşekkürler 🥰
Gulcannnnnnnn twinsmom_ evet çok iştahım yok şu an ama mide bulantısı henüz başlamadı sizin kaçıncı haftadan başladı
twinsmom_ Gulcannnnnnnn 5. Haftamızda hafif hafif tiksinme gibi başlamıştı 7. Haftada daha net şekilde bulantılarım vardı ilacımı yazmıştı doktorum hemen ilaca başlamıştım