Ozkuh 2 3 haftaydı geriliği şuan 1 haftaya düştü çok sıkı beslenmen gerekiyor sabah erken den kalkıp kahvaltı yap kendi doppler yaptı ,,kan akışı falan iyi bi sıkıntısı yok ama kilosu azdı suyu falan azaldı çok şey atlattık bebeği erken alma riski vardı ama şükür şuan 37 haftalığız ,,moralini bozma yemene içmene dikkat et ,,balık yağı kalsiyum falan kullanıyor musun kan ilacı vs