AsyaCngz55 Aklımda 16 ya da 19 diye kalmış ama sağlık ocağından da arayan soran yok internette de net bir cevap alamadım.
Minis122 AsyaCngz55 18 de ilk dozu oldum 22 de 2 . Doz icim gittim ama asi yoktu 27+6 oldum hala asi yok
Daisy0000 AsyaCngz55 Hatta iğneler deprem bölgesine gönderildiği için 23te olmuştum ilk dozu,1ay sonra da 2.doz.Minicik bir iğne can acıtmıyor..2-3gun kolum ağrıdı onun dışında sorun yaşamadım
Pnr_KMRC1 AsyaCngz55 24 +3 olduk sağlık ocağı aşı yok diyor deprem bölgesine gönderdik yeniside gelmedi diyor hala olmadım nolcak bilmiyorum ilk hamileliğim olmasam noluru araştırıyorum bende
Busssra96 Bende 21. haftamdayım bugün oldum ilk dozu doktorum tek doz yeterli dedi bana o yüzden ikinciyi düşünmüyorum