Kızlar 9 haftalık olduk çok şükür. Daha önce iki düşüğüm var kalbi durduğu için o yüzden şimdide hep panik halindeyim. 6. Haftalarda falan göğüs hassasiyetim vardı, bazen bulantılarım. Şimdi tüm belirtilerim bitti sanki hamile değilmişim gibi. Önceki yaşadıklarımdan dolayı olumlu düşünemez oldum. Benim gibi belirtileri olmadan gebeliği devam eden var mı🙏