Arkadaşlar adetime göre 6+3 gebeyim evde test yaptım erken ikisi de pozitif çizgiler belli ama kasette silikti bi kaç gün önce yapmıştım şimdi hastaneye geldim kese görünmedi kan aldı doktor normal mi belirtileri yaşıyorum aslında ama kese neden görünmedi sağlıkdız olur diye korkuyorum siz ne zaman gördünüz