Merhaba arkadaşlar benim 3 yaşına yeni girmiş oğlum var tuvaletini artık kendi tuvaletine yapıcaksın bzim gibi bez takmıycam dedim 4 gündür takmıyorum bez sadece gece yatarken takıyorum ama tuvaletine oturuyor yapmak istiyor sürekli ağlıyor tuvaletini tutuyor ağlıyor yapmak istemiyor ama bezinde hiç
Yapmıyor napucam bilmiyorum çok çaresizim oğlumu öyle görmek beni mahvediyor bu durumu yaşayan varmı? Çişini bile kıvranıyor artık tutamıyor çok az yapıyor 2 dk sınra yine kıvranıyor ağlıyor çok yapmak istiyor ama bir okadarda kendini tutuyor nr yapmm lazım lütfen 4 gün daha kakasını yapmadı normalde bezine en ez günde 2 defa yapardı.