Zyszk bende ilk hamile olduğumda sizin gibi düşünüp medikale gittim azize hanım vardı . Resmen 800 900 lira muayene ücreti verdiğim halde beni ezikledi yani . Yok tahlilleri burda yap sağlık ocağındakileri kabul etmiyorum yok bilmem ne . Arkadaşım kan aynı kan ne farkediyor .
Sonra yüzyılda Çiğdem hanım var ona gittim arkadaşlarımın tavsiyesiyle . Kendisi çok güler yüzlü ve takıntısı olmayan bir kadın. İyi ki de ona devam etmişim diyorum .