meltemmmxx Kızlar belki saçma ama nette şôyle okudum: kese fasulye şeklindeyse Erkek Daire şeklindeyde kız oluyormuş ?? bu doğrumu sizde nasildi ney cinsiyet oldu. ben şuan 7+3 teyim kese fasulye gibi şekli..
Minigininannesi meltemmmxx suan da hep yuvarlak çıkıyor cinsiyet bilmiyorum. bende sizin gibi merak edip baktım kızımın ultrason fotoları ile karşılaştırmak için çıkardım kızım aynı haftalarda ve başlangıçta bile fasülye şeklindeydi. internette fasülye erkek diyor tamamen hurafe çıktı ☺️