Yazmelegi_ Ben devlette yaptırdım, önce normal muayenemi oldum.Sonra doktorum bir kağıt verdi,doğum katına çık dedi,doktorun verdiği kağıdı orada hemşireye verdim,uyuşmazlık iğnesi olacağım dedim, hemşire birsuru kağıt imzalattı ve bazı sorular sordu(kronik rahatsızlık var mı ,ilaç kullanıyor musun vs) kağıtları imzaladım ,hastaneye yattı olarak gözüktüm.(İğnenin ücretsiz olması için yatış gösteriliyor)Eşimden kimlik fotokopisi istendi oda dosyaya eklendi. Sonra hemşire iğneyi getirdi yaptı, 2 dk sonra kalktım..