GK35 Miniminiben böyle bir hurafe gercek olamayacak kadar saçma Hocalar bile söylüyor 😅 Ama ilk çocuğumda olurda başka biseyden bisey olursa vicdan yaparım diye kestirememistim ama şimdi 2. Cocuguma hamileyim simdi kestirdim 😃
Miniminiben Bende doğuma iki üç gün sonra gideceğim inşallah , kestirmek istedim ilk çocuk olunca bir arastiriyorum , bişey olursa Allah korusun ona bağlarım diye , bu psikoloji baya kötüymüş 😂
Aysuyaman Bende kestirdim inanma öyle seylere bütün vitamin saçıma gdiyodu uzundu kestrdm rahatladım saçıma gidicegine bebeğime gitsin😂
Gebeyim-32 Miniminiben öyle şey mi olur ya , asıl bebeğe zarar veren şey anne psikolojisi bence , saçım uzundu . Yeni hamileyim ve banyoda çok uzun süre kalmak istemiyordum daha çok stres oluyordum o yüzden gittim kısacık kestirdim şimdi her gün yıkanıyorum rahat rahat ☺️