sevval04 34+5 günlük hamileyim 32 den beri sancidan kıvranıyorum enfeksiyon dediler antibiyotik kullandım nafile dün belimede vurunca acile gittim bişey yapmadılar eve yolluyorlar yok rahim büyüyor doğuma hazırlıyor diye ama ağrı girince 3 4 saat aralıksız kıvranıyorum Allah yardımcın olsun inşallah fazla ağrı çekmezsin