Emelyetik Kizlar ben en son 2017 senesinde vurunmustum ise gireceğim için hemşire de o seni korur tekrar vurunmana gerek yok dedi ama tekrardan bugün aramışlar asi geldi vurunmaya gelin diye vurunmama gerek varmı sizce
Merve7 Emelyetik bende 2019 da vuruldum iki doz oğluma hamileyken. Geçen haftalarda tekrar vuruldum tek doz. Onlar senin aşılarını görüyorlardır git mutlaka en kötü söylersin şu tarihte vuruldum diye
Ahsenn031013 Emelyetik ben 2020 de vuruldum hamileyken Şimdi yine vurdular Neden olması gerektiğinide ayrıntılı anlatmışlardı gidip görüşmende fayda var
Iscn Emelyetik gerekli olmasa çağıtmazlar diye düşünüyorum 2021 de gebeyken yapıldı şimdi yıne hamileyım bungun gidecegım aşıya demek ki gerekiyor😊