Hizligonzales İkinci gebeligini yaşayan arkadaşlar bebekleriniz kaçıncı haftada hareket etti acaba 18+5 oldum hala hissetmedim de genelde herkes ikinci gebelikte daha erken hissediliyor diyolar oglumda 19 da hissetmistim ama 22den sonra net hissetmistim
Merve7 Hizligonzales ben ilkinde 20 de hissetmiştim. Bu sefer 19 da ufak ufak başladı. Şimdi 20+4 teyim ara ara net hissediyorum artık
Nurdrmz_24 Hizligonzales valla allah sizi inandırsın 12. Haftamdan beri hissediyorum 2. Gebeliğim erkek bebek burda herkes imkansız diyor damardır falan diyor ama yok balık gibi sanki kızımdaki gibi hissediyorum 14+5 haftalığım şuan
Egeminannesi Hizligonzales benim 16+3 ama bende hissetmiyorum arada damar atması gbi oluyor ondan glba 😄
Hizligonzales Gunes17 ooo ne kadar erken hissetmissiniz ilkini masallah iyi bari ya sevindim ultrasonda 13ten bu yana hep kipir kıpır goruyorum ama ben hissetmiyorum
Hizligonzales Merve7 cok guzel ins bende bian knce hissederim aslinda gecenlerde ufak bi pit pit hissettim ama eminde olamadim
Hizligonzales Nurdrmz_24 maşallah ne guzel ya bazen karnimda bi sertlesme falan hissediyorum bende hani ilerleyen haftalarda toplanir ya ayni onun gibi ama iste soyle bi kipir kipir bisey hissetmedim bi kere pit pit etti ondada bagirsakmi bebekmi emin olamadim