Fgbebek-1 ben pek kullanmayı sevmedim, ilk doğumum da toplasan 2 3 kere giyip bir kenara atmışımdır, şimdi yine hastane çantama koyacam ama kaç kere takarım bilmiyorum. Emzirme sütyeni yerine büstiyer sütyenler almıştım onlar daha rahat ve kullanışlı geliyordu.