AnnesiyimM53 Bugün doktora gittim ayrıntılıda zaten geniş çıkmıştı bugün daha da genişlemiş başına böyle birşey gelip sağlıklı doğan var mı acaba ?
Sevval0 AnnesiyimM53 ayrıntılı ultrasonda her iki böbrekte de büyüme olduğu gözüktü, şuan 27. Haftamdayım kontrolden çıktım ve böbrekleri normale dönmüş hiçbir sorun yokmuş 🥰 çok şükür karpuz bal kaşar ve yumurta tüketimi yapın
Ummu1234 AnnesiyimM53 34. Haftadan sonra genelde genişleme duruyor bizdede vardı 35. Haftada gittim sınırda dedi genişleme için
karakayahavva00 AnnesiyimM53 Başıma geldi 1 hafta fakültede yatış yaptım. Kızım 5 yaşına girecek. Doktor 38 haftada seni almaları gerek dedi. 40 hafta sancılı sezeryan doğumla dünyaya geldi.
Happybabyyyy Benay Merak etmeyin hafta ilerledikçe düşüyor ben 23. Haftamda öğrendim 32.haftamda tamamen azalmıştı bebek geliştikçe toparlanıyor
AnnesiyimM53 Gamzegll biri 6 bi küsür diğeri 7 bi küsür ilk gittiğimde biri 4.2 diğeri 5.6 ydı 😞 kötü bişe olur muu
Gamzegll AnnesiyimM53 yok yok bende de aynen böyleydi 15 ve üzeri tehlikeli doğduktan sonra genellikle geçiyor erkekse sünnetten hemen sonra geçiyor merak etme bak biz beş aylığız beş aydır 6 mm
Gamzegll AnnesiyimM53 tek başına anlam ifade etmez onunla birlikte ense kalınlığı nazal kemik eksikliği ve kalpte parlaklıkta olması lazım
Gamzegll AnnesiyimM53 hayır geçenlerde bir anneye daha demişler nasıl sinirlendim bu böbrek genişlemesi 10 çocuktan 6 sında var zaten özellikle erkek bebeklerde bu down demek değil içini ferah tut cidden korkulacak bir şey değil
karakayahavva00 AnnesiyimM53 yaa ilk defa duydum bende sizde var sandım. Kızım için karnı çok büyük dediler anne karnındayken ama doğduğunda hiç bir sıkıntı çıkmadı yokmuş öyle bişey. İçinizi ferah tutun.